Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Обзор материалов по вопросам специального образования, опубликованных на страницах периодической печати в феврале 2024 года

Дата: 29 февраля в 18:18
Автор: Цандер А. В.

Обзор материалов по вопросам специального образования,

опубликованных на страницах периодической печати

в феврале2024 года

«Настаўніцкая газета»

№ 10 от 06.02.2024 года

             Пабываць на месцы іншых…

Інклюзія не толькі прадугледжвае даступнасць адукацыі для ўсіх дзяцей, але і          забяспечвае доступ да яе хлопчыкам і дзяўчынкам з АПФР.

Настаўнік-дэфектолаг Вольга Гнядзько з Пінкавіцкага дзіцячага сада Пінскага раёна лічыць, што кожнае дзіця – унікальная асоба, якая, негледзячы на асаблівасці развіцця, мае роўныя адукацыйныя правы і можа атрымаць неабходныя сацыяльныя і працоўныя навыкі.

         Актуальная тэма інклюзіі даволі падрабязна асвятляецца ў СМІ, але ўстановы адукацыі сутыкаюцца з пэўнымі праблемамі пры яе рэалізацыі на практыцы. Засмучае, што бацькі здаровых дзяцей па-ранейшаму не гатовы прымаць асаблівых равеснікаў побач з імі.

          Каб шырэй раскрыць тэму інклюзіі і зрабіць яе больш зразумелай, у дашкольнай установе прапануюць на бацькоўскіх сходах і педагагічных нарадах паўдзельнічаць у камунікацыйнай гульні “Калі б я быў на чыімсьці месцы…”   с.5

                                                                                     Сяргей Грышкевіч.

№ 11 от 09.02.2024 года

                    Успрыняць і ўсвядоміць

         У дзіцячым садзе №2 Дзятлава працуе група псіхолага-педагагічнага суправаджэння (ППС) дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення.

         Разам з выхавальнікамі і настаўнікам-дэфектолагам удзельнікамі групы ППС з’яўяюцца педагог-псіхолаг, музычны кіраўнік, кіраўнік фізічнага выхавання, якія выкарыстоўваюць на практыцы эфектыўныя метады і прыёмы работы з дзецьмі з АПФР.  с.11

                                                         Наталля Матук, педагог-псіхолаг.

№ 12от13.02.2024 года

                           У руху да інклюзіі

         ЦКРНіР Горак – установа, дзе інклюзія ўкараняецца не на словах, а на справе. Педагогі тут імкнуцца падрыхтаваць асаблівых дзетак да паўнавартснага жыцця.

         Усе педагогі цэнтра – прафесіяналы, сэрца якіх цалкам аддадзена дзецям. Сваіх вучняў яны акружаюць увагай і клопатам, у навучанні выкарыстоўваюць перадавыя адукацыйныя методыкі і тэхналогіі.   с.13

                                                                                     Ганна Сінькевіч.

         «ЗВЯЗДА»

№ 25 от 06.02.2024 года

                            ІНКЛЮЗІЯ Ў СПРАВЕ

         Як працаўладкаваць асаблівых выпускнікоў?

         Рэспубліканскі межведамасны семінар-нарада па актуальных пытаннях прафесійнага навучання асоб з АПФР і іх дальнейшага працаўладкавання прайшоў у Мінску. У мерапрыемстве прынялі ўдзел прадстаўнікі адукацыі, працы і сацыяльнай абароны, аховы здароўя, Мінгарвыканкама, грамадскіх абьяднанняў інвалідаў.  с.4

                                                                                     Алена Кравец.           

«ЖЫЦЦЁ ПАЛЕССЯ»

№ 15 от 06.02.2024 года

                    Арифметика успеха

О том, как развивается сфера образования на Мозырщине, рассказала в ходе бесседы,  начальник отдела образования Мозырского райсполкома Лариса Попкова.   с.6

                                                                           Наталья Кондрусевич.

№ 20 от25.02.2024 года

                МАЛЫШАМ НА РАДОСТЬ

         Дошколята в Мозыре освоят азы мультипликации

В специальном детском саду № 30 города Мозыря появилась своя мультстудия «Фиалковый кот». Возможность почувствовать себя настоящими мультипликаторами у детей возникла благодаря подарку спонсора Воскана Чобаняна и инициативе педагогического коллектива, осваивающего инновационные подходы в работе с детьми.   с.6

                                                                           Людмила Ковшарова,

                                                                                  Заведующий ГУО «Специальный

                                                                                  детский сад № 30 г. Мозыря»

«ПРАЛЕСКА»

№ 2 люты 2024

         ИСПОЛЬЗОВАНИЕ LEGO – КОНСТРУИРОВАНИЯ

                            В КОРРЕКЦИОННОЙ РАБОТЕ

                   Семинар-практикум для учителей-дефектологов

         Цель: повышение профессионального мастерства учителей-дефектологов по использованию LEGO-конструирования в коррекционной работе с детьми.

         Задачи: познакомить участников с возможностями конструктора LEGO как средства для развития речи детей дошкольного возраста. с.16

                                                                 Ольга Коляго, учитель-дефектолог,

                                                         детский сад №1 г.Докшицы Витебской области

«ВЕСНІК АДУКАЦЫІ»

№ 1(253) 2024

Формирование у учащихся с интеллектуальной недостаточностью умений социального взаимодействия посредством музыкально-театральной деятельности

                                                  Сасс Анастасия Александровна, соискатель учёной степени

                                                                                              кандидата педагогических наук НИО

В статье раскрывается значимость музыкально-театральной деятельности в решении проблемы познавательного развития, социокультурной адаптации учащихся с интеллектуальной недостаточностью. с.21                                

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.